<
2012-03-10 | 11:12:06

Mitt i natta!!!

Nu är klockan 4 på natten, och jag har precis packat klart och gjort klart min ansökan för ansökan till polishögskolan. Det är mycket som snurrar i mitt huvud så jag var bara tvungen att skriva av mig lite.

För det första var det min sista dag idag som au pair, jag kan verkligen inte förstå hur fort allt har gått och hur tur jag har haft med allt! Men jag ska vara helt ärlig och säga att jag inte är redo att åka hem än. Jag brast i gråt förut när jag pratade lite med Lily:

J: "I think I'm gonna put you in one of my siutcases and bring you to Sweden"
L: "But Seffi, you just have to bring some toys so I can play on the way"
J: "HAHAHA, Honey, I wouldnt put you in a suitcase for real"
L: "I love you Seffi and I'm gonna miss you when you are in Sweden, now I wanna cuddle" 

Hon är nog det jag kommer sakna mest av allt det lilla trollet, plus resten av min värdfamilj!


Min resemånad börjar helt enkelt imorgon dår jag tar bussen till Cincinnati. Jag och Malin drar då till Miami!!!

Nästa sak jag kommer sakna är denna sjuka människa, att jag skulle hitta henne här på andra sidan jordklotet kan jag inte fatta!!


Efter det drar jag direkt till San Diego och LA i 10 dagar med Joe.

Att jag gick och träffade Joe gör ju inte saken lättare att åka hem direkt!


Därefter avslutar jag min reseånad med en vecka med min bästa värdfamilj i Florida.

Kan inte fatta att detta var precis ett år sedan då jag var helt ny och inte visste alls vad som väntade mig



Och ikväll har jag varit iväg med Linn på ett välgörenhelts event där Stuart och hans band spelade. Det var faktiskt riktigt kul=) 

En snubbe målade av oss=)


SNYGGINGAR!!=)


Nu ska jag sova någon timma innan jag måste upp igen och gör aklart med packningen inna jag drar! =) 

Men som många säger till mig, anledningen till att jag vill stanna är för att jag har haft ett bra år. Så jag ska tänka positivt och inte glömma att jag har en sjukt rolig månad kvar och MYCKET roligt att komma hem till med!

Detta var säkert ett helvirrigt inlägg, men klockan har nu blivit 5 på natten, så jag har en ursäkt till detta=) 

Puusssss





1 Kommentarer
modren:

I know that your are so happy in your family and love both Lily & Mc Lean. Really hope to se hole family Carter in Sweden soon. De kan bo i torpet, skulle väl passa bra, typiskt svenskt som Amy tycker så mycket om...kram kram kram puss puss puss

2012-03-26 | 14:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: