<
2012-03-22 | 03:55:33

Kan inte bli bättre!

Ok, jag försöker verkligen trycka in tid till bloggande, vilket är extremt svårt! Men nu hinner jag i alla fall gå in och uppdatera lite om hur början på min resemånad går=) Den började som sagt med en vecka i Miami med Malin, SSJJUUUUUKKKTTTT perfekt vecka, hade inte kunnat bli bätre verkligen! Vi hade perfekt väder alla dagar förutom en, vilket var ganska bra då vi kunde vila upp oss och ta igen lite välbehövlig sömn.

På väg=)


Äntligen framme, vi inleder med våra första Margaritas med up och ner vända Coronas i=)




Frozen Margaritas i sippy-cups=)


Dags för partey!


Sköningar vi träffade på hostlet vi bodde på




Lyxade till det ännu en gång med drinkar och smaskig lunch=)


Brännan började ta sig


Gå i souvenirbutiker hör till!








HAHA!


Blev sjukt sugen på att spela beachvolleyboll igen!


Oscar var minsann där med, trevligt värre!
















Sjukt kul vecka med andra ord=) Så efter det var det dags för Malin att åka tillbaka till Cincinnati på söndag morgon för att återgå till au pairlivet. Själv är man ju klar med det så på söndagen begav jag mig istället till San Diego för ännu mer semester=) Vi är i La just för tillfället och kommer vara här fram till fredag då vi åker ner till San Diego=) 

Igår överraskade Joe mig genom att ta min på en NHL match!!!=) Har sagt hela året att jag vill gå på en men har inte hittat någon som är riktigt är sugen att gå med mig så det kunde inte ha blivit bättre! Det var LA Kings mot San Jose Sharks och LA Kings vann med 5-2=) Sjukt kul! Bilder på det kommer senare.

Vi hittade en liten plats där man hade utsikt över hela LA=)




Chill vid poolen=)


Nu ska vi träna sen blir det middag och sedan lite bio! Livet kunde ju ha varit värre måste jag säga ;) 

Puss och kram alla där hemma!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: