<
2012-03-06 | 05:46:14

Flytten har börjat

Nu har jag lämnat över mitt rum och snart mitt jobb till Linn. Vi hämtade upp henne i fredags och har sedan dess haft fullt upp. Hon ärverkligen jätte go och jag är helt säker på att det kommer bli ett skitbra år för familjen med henne som au pair (även om det är lite svårt att släppa taget om rollen som au pairen i huset). 

I lördags hade vi hand om barnen från 1 till klockan 6, och efter det var det dags för utgång för att visa henne Broad Ripple. 

Vi drog till Joe och Mark för lite förfest som vanligt=)








Jeff tyckte Linn såg ut som "a sexy version of Adele"=)






Swedish style!


Linn vet hur det ska gå till=)


Idag har McLean varit sjuk så vi har bara varit hemma hela dagen och kommer bli samma visa imorgon. 

Jag och Linn var på ett kickbox pass på gymmet idag, riktigt kul faktiskt=) Men nu är det dags att sova! =) 

Puss!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: