<
2012-03-23 | 01:18:21

Cykeltur=)

Idag blev det visst molnigt, så vad skulle jag göra just denna dagen då jag var själv för Joe jobbade? Jo, jag bestämde mig för att hyra en cykel och cykla till Santa Monica. Det tog ungefär 2 timmar dit och man cyklade utmed havet på en jättehärlig cykelbana hela vägen, så det fanns gott om saker att titta på och underhållas med=) På vägen upp stannade jag först till i Venice beach för lite souvenirbutiker. Sedan var jag i Santa monica för lite strosande, frozen yoghurt och en sväng till piren som är ganska känd där ifrån. Efter det tog jag en SNABB cykeltur hem igen på ungefär en och en halv timme så nu kom jag precis hem och är helt DÖD i benen! En välförtjänt nap innan Joe kommer tillbaka blir det nu!

Frozen Yoghurt med frukt, YUMMIE!!!


Jag med Santa Monica Pier i bakrunden!


Var för övrigt på en sjukt rolig film igår, 21 Jump Street hette den, så se den när den kommer ut i Sverige alla där hemma! =) 

Naptime! Night night! 


3 Kommentarer
Lova:

Åt du där vi åt????? :D

2012-03-23 | 16:05:38
B1:

Snygging!!

2012-03-23 | 22:07:05
modren:

Vilka kul och härliga bilder... men,men nu längtar vi ihjäl oss, Kan inte vänta tills 11 april kl 10.00. kramizar

2012-03-24 | 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: