<
2012-01-30 | 04:36:30

Va hände INTE denna hegen?=)

Nu har jag precis sagt hej då till Malin och Lisa som åkte hem efter en sjukt rolig helg! Dom kom i fredags då det var min födelsedag. Förutom festhumöret hade dom tagit med sig en tiara som jag hade på mig hela kvällen (den var hel när kvällen var slut, SJUKT). Vi bestämde oss för att ta oss downtown för Super Bowl veckan startade i fredags med event och annat kul i stan. Vi hamnade på ett ställe som heter Bartini´s och hade en sjukt rolig kväll. 



Sedan på lördag väntade en ännu roligare dag! Vi vaknade upp, drog och shoppade lite oh käkade lunch på Panera som är mitt och Malins favoritställe. Sedan var det dags för födelsedagsmiddag med min värdfamilj på en italiensk restaurang. Mark hängde på med och jag kunde äntligen få dricka min först lagliga öl. 





Min första lagliga öl=)




Lily hjälper mig blåsa ut ljusen!




Så här går det när man försöker ta kort på hela familjen samtidigt=)




Efter middagen, när vi hade ätit så mycket mat så vi höll på att spricka, åkte vi hem, bytte om till nyköpta partykläder och drog till Mark där vi förfestade lite innan vi drog downtown ännu en kväll=) Här kommer lite bildregn som visar lite hur kvällen såg ut!

Jag i min nya klänning från Forever21




Här suger vi in magarna efter all den maten=)


Jag letar efter nyckeln till Marks hus=)




Taxifärd downtown!


Och BAM, där hittade vi Mark






Fisken=)


Och det börjar spåra...


Sedan tyckte Malin jag att det var en jättebra idé att testa på en Bullride, Malin var först upp=)


Sedan var det min tur=)


NÖJD efter att ha stannat i alla fall ett litet tag uppe på tjuren


Stephen i taxin på väg hem!


När vi kom hem på natten ställde sig Mark och gjorde Lax för Malin hade pratat om hur mycket hon ville ha Lax! Gourmé måltid klockan 4 på natten=)





Idag tog vi oss en sväng till Keystone shopping mall där vi alla hittade lite smått och gott. Jag kom hem med ett par träningstights och en väst från Abercrombie=)







Kan inte ens finna ord för hur lyckad min födelsedagshelg blev!!! Nu väntar sängen för att få bort den förbaskade huvudvärken som fortfarande sitter kvar!

Puss Puss!!




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: