<
2012-01-21 | 06:16:18

Sjukling!

Igår var jag inne hela dagen för att Lily inte mådde jättebra. Jag höll alla tummar för att jag inte åka på något, men när jag vaknade upp i morse så hade jag 39 graders feber och fruktansvärt ont i magen! Så idag har jagg sovit bokstavligt hela dagen. Nu är klockan 12 på kvällen och jag har varit vaken nu en timma typ, men jag ska snart krypa till sängs igen efter lite vatten och ett försök på en frukt. 

Men man ska se allt positivt, tur att det inte var nästa vecka för då fyller jag 21 och Cincinnatibrudarna kommer hit!!!!=) 



God natt på er!
2 Kommentarer
Anonym:

mammas lilla docka sjuk...krya på dig och drick mycket...skulle inte familjen fira dig idag?? kan vi skypa under dagen..nu har jag lärt mig den stora tv och den skypen, alldeles själv..kram och ta väl hand om dig

2012-01-21 | 13:16:15
Lova:

Hahaha, jag diggar bilden!!

2012-01-21 | 15:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: