<
2012-01-22 | 08:18:25

Jag är inte bitter=)

Okej, hela min helg har gått åt till att vara sjuk, men nu är jag på bättringsvägen, vilket är en himla tur för imorgon börjar mitt monsterpass med barnen. Amie och stuart åker till Vegas så jag ska ha barnen till på tisdag=) Det ska faktiskt bli riktigt mysigt att ha dom små busen för mig själv ett tag. 

MEN, jag taggar redan för nästa helg!=) Jag fyller år på fredag, detta ska minsann firas!!! Därför kommer brudarna från Cinci hit men också Oscar och hans två polare från Chicago kommer hit för att fira att jag och Malin har gått och blivit 21!!=) Det kommer bli ett fullpackat rum här nästa helg, KUL!!=) 

Skypade med mina två goingar hemifrån idag också, SAMTIDIGT för en gång skull!=) Olga och Carro snackar jag såklart om=) Och nu under kvällen har jag skypat med Malin, och vi har kommit fram till att vi inte har tid eller ork för negativa människor! Jag är sjuk, men jag är inte bitter för det=)

Sedan har jag en överraskning till er alla, men den får ni se när jag kommer hem från Vegas=) 

Peace out!!!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: