<
2012-01-31 | 04:55:42

Heldag!

Igår vaknade Stuart upp och hade sjukt hög feber och mådde allmänt piss, så jag hade barnen hela dagen. Och med tanke på att Amie var borta och kommer hem idag, så fick jag ta dom tills dom gick och la sig. Vi hade en mysig film kväll och allt gick jättebra, även om jag var sjukt sugen på ett hårt träningspass igår eftermiddag, men det får bli idag istället!=) 

Idag har jag varit med Lily på Brighton affären. Jag har ett samlar armband där ifrån där jag samlar på berlocker av stater jag varit i. Men så fick jag 100 dollar presentkort där av min familj plus att mitt första är nu fullt, så jag åkte dit och fick mig ett helt nytt armband och en bra början på berlocker. Jag visar kort på det senare. 

Ikväll blir det som sagt träning och sedan städning av rummet, NICE!

Hasta la vista! 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: