<
2012-01-13 | 17:04:22

Fortfarande kameralös!

Stuart håller på och letar efter ett ställe som kan fixa min kamera, men än så länge så är jag kameralös så det blir inga bilder här inte=( 

Men i övrigt så rullar allt på som vanligt, det är redan FREDAG igen!!=) Mitt stora uppdrag denna veckan har varit att lära mig spela billjard, jag måste erkänna att jag börjar bli grym! Så förutom att öva på biljardspelandet ska jag köra go-kart igen, gå på au pir möte, städa mitt rum, göra klart mitt plugg och allmänt dega i helgen=) 

Nu ska jag baka banankaka med Lily, nu önskar ni allt att jag kunde skicka en bit på posten va?=) 



Puss på er där hemma i Sverige!!
2 Kommentarer
Lova:

Eller så är du avundsjuk på mig! Dricker ett STORT glas mjölk, svenskt lösgodis, knäckebröd, färsk frukt (?) ja. Du fattar! Hähä puss

2012-01-14 | 11:09:32
Modren:

Pappa har pratat med Megamarkt om din kamera, kan vi skypa om det, ont om tid då garantin går ut den 22 jan...? Miss Y, men snart ses vi gumman !

2012-01-15 | 16:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: