<
2012-02-29 | 00:10:03

Tre nätter i Vegas!

Ja nu har det minst sagt gått lång tid sedan jag uppdaterade denna bloggen! MYCKET har hänt, men ska börja lite med Vegas helgen. Jag och Manil drog förra torsdagen till Vegas och hade en sjuuuuuuuukt bra resa! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att ALLT händer i Vegas. Här kommer ett bildregn som visar lite vad vi gjorde=) 

På väg=)


Försökte sova....


...slutade såhär=)


När vi kom fram var det bara på med klänningen och ut och checka läget=)





Gambling blev det lite minsann också=) Mitt och Malins jobb blev att slänga tärningarna medan killarna spenderade pengarna=)


På fredagen gjorde jag och Malin nått av det coolaste jag gjort! Vi tog en helikoptertur över Grand Canyon. Vi blev upphämtade i limousine mitt på dagen, tog oss till helikoptern, flög i 45 minuter sedan landade mitt i Grand Canyon för champagne-picnic innan vi flög tillbaka, GRYMT!!! 







Vi flög över Hoover dam!


GRAND CANYON!!!!


Dags för landning











Lunchlådag=)




När vi kom tillbaka tog vi oss ut på stan en stund och hittade oss var sin megastor frosen margarita=)







Sen drog vi till Cheesecake Factory för middag, Yummie=)


Jag och Malin utanför Ceasars Palace


När vi gick ut på kvällen så hade jag och Malin med oss Piff och puff!






På lördagen hade vi en strosa-runt-i-Vegas-dag. Allt från shopping till berg-och-dal banor, och massa frosen margaritas=) 

















På lördag kvällen hamnade vi på en klubb där Benny Benassi spelade, sjukt bra=) 





Även söndagen (trots extremt lite sömn och andra faktorer som gjorde oss lite lagom shletna) lyckades vi ha en skön dag=) Jag hittade mig den optimala frosen margaritan, en gitarr FYLLD med margarita, YUMMIE!!





Bästa drinken på länge!!


Mexikansk middag innan vi var tvugna att dra till flygplatsen


På flyget hem såg man inte pigg ut måste jag säga


Det tog ungefär en vecka att vila upp sig efter den resan, men lagom till helgen var man fit for fight igen! Joe kom tillbaka från Kalifornien på torsdagen och på lördagen fick jag en sjukt bra födelsedagspresent av honom, vi gick på showen The Immortals Michael Jackson show av Cirque du Soleil. GRYMT!!! här är trailern på showen!




Nu är det redan torsdag igen och detta är sista riktiga arbetsdagen för mig ensam, för imorgon kommer den nya au pairen!!! Helt galet! Jag har massa att göra idag så det är bästa att jag sätter igång med en gång=) 

Och jag har bokat allt för min sista månad för övrigt!=) Nästa söndag drar jag ner till Miami för springbreak med Malin!!!=) Sjukt kul! Därifrån drar jag direkt till San Diego för att chilla runt i 10 dagar med Joe. Efter det hinner jag vara hemma i Indy i två dagar, sedan blir det semester till Florida med värdfamiljen och Linn (den nya au pairen). Efter ytterliga tre dagar hemma i Indy blir det hemfärd till Sverige!! MAMMA MIA!!!

Puss
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: