<
2012-02-14 | 17:12:19

Trääääning!!!!

Igår drog jag med Lisa-Marie till gymmet, och vi hade Alex igen, tränaren som håller på att träna mig fram tills jag åker hem! Vi gjorde ben och rumpa, och jag kan säga att jag kan inte gå idag, välbehövlig träning med andra ord!

En annan sak som gör ont idag är mina tänder. Jag tappade bort min tandställning för ungefär tre veckor sedan, och nu kom den nya som mamma och pappa skickade på posten. Galet vad tänderna flyttar sig fort för jag fick kämpa i 10 minuter bara för att få in den i käften på mig! Så nu har jag haft den hela natten och kan knappt äta så ont det gör!

Nu blir det tvätt innan jag kör Lisa-Marie till bussen. Hon ska till Cincinnati idag för att träffa Malin innan hon drar till Kalifornien för en månad. Men hon och hennes kompis kommer till Las Vegas på lördag när jag och Malin är där, kommer bli galet kul!!=) 

Puss Puss
2 Kommentarer
Lova:

NU VILL VI HÖRA OM LAS VEGAS!!!!!!!!! :D

2012-02-20 | 19:54:33
Fredrik:

Håller med!! Nu är jag trött på att det står TRÄÄÄÄÄNNNINNGGG!!!!! varje gång man vill drömma sig bort till landet i väster :P

2012-02-24 | 19:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: