<
2012-02-06 | 17:57:08

Super Bowl week!!

Idag är det måndag och förra veckan var helt galet rolig med alla Super Bowl aktiviteter här i stan. Jag kan inte förstå hur tur jag har som lyckades vara här i Indianapolis av alla ställen, just när Super Bowl spelades här. Och vädret har varit obeskrivligt bra med, har tydligen aldrig hänt att det varit så här varmt och fint väder i februari förut, strålande sol hela veckan!

I torsdags åkte jag in till downtown och träffade lite kompisar från Wabash för att känna på Super Bowl vimlet. Redan då var det tokmycket folk=)



Jag och Chris (eller Bert som han heter för mig)


På fredagen hade jag och Lily en sjukt mysig dag i Parken. Älskar när det är så fint väder att man kan vara ute större delen av dagen!







När vi kom hem så målade vi=) 




På fredagkvällen satt jag hemma i sängen och visste inte vad jag skulle hitta på. Jag började chatta med Malin och hon gjorde exakt samma sak. Störda som vi är kommer vi på klockan 8 att jag kan ju ta en sväng till Cinci=) Jag satte mig i bilen bums för att ha en sjuuukt rolig kväll i Cincinnati!











På lördagen jobbade Malin några timmar och jag var självklart med henne. Vi tog hennes små knattar till akvariumet=) 











Efter jobbet tog vi oss tillbaka till Indy för SUPER BOWL!! Vi gick till vårt favoritställe Bartinis på kvällen, Grymt som vanligt=)

Jag träffade på en häst=)


Mark, jag och Stephen


Här har vi Mark Hummel, stor som ett HUS!




Malin hittade en peruk som hon tyckte hon såg bra i, vet inte riktigt om jag kan hålla med om det ;)


På söndagen var det dags för självaste Super Bowl, GAME DAY! Jag, Malin och Mark tog oss in vid 3 tiden för att bara njuta av det goa vädret, dricka lite öl och ha det allmänt gött bland allt folk. Halv 7 började matchen, då hade vi tagit oss till en Irländsk bar där vi kollade på matchen=) 



GÖTT väder!!






Vi stötte på en get=)




Så det var en lång och sjukt lyckad Super Bowl helg! I veckan är det träning och jobb, sen kommer Lisa-Marie på fredag=) 

PUSS där hemma i Svea rike!!




2 Kommentarer
Kim:

SNYGG klänning, döh! Och jävligt tjusigt leopardlinne också! Hoppas nu verkligen att du skrek av förtjusning i 4th quarter när Mötley Crüe körde järnet i Kia-reklamen?! ;) KICKSTART MY HEART!!

2012-02-07 | 16:40:14
Ida:

Åh vad härligt du verkar ha det! OCH VÄDRET!! går runt i dubbla strumpbyxor, mjukisbyxor, tre tröjor, raggsockar, och ullkofta. och det är INOMHUS! utomhus ska vi inte ens prata om.

2012-02-07 | 16:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: