<
2011-03-16 | 01:35:08

Framme!!

Nu är vi äntligen här! Jag och Linnea klarade av att ta oss ända hit! Nu sitter vi i uppehållsrummet och andas ut efter första dagen här på skolan, som har varit fullspäckad med lektioner!

Jag hade hört många hemska kommentarer om skolan jag är på nu, så jag hade väldigt låga förväntningar. Men om jag ska vara riktigt ärlig så tycker jag inte den är så hemsk som alla säger. Jag vet att maten inte är den bästa och att lektionerna inte är dom roligaste, men hallå, vi är i New York!! Hur dåligt kan det bli!?

Morgondagen ser ungefär ut som idag, massa lektioner! Men på torsdag ska vi in till New York och turista lite, ska bli galet kul!=)

Nu ska jag ta en dusch, sen blir det sängen, är helt slut!
2 Kommentarer
Tintin:

Åh. Asså du förstår inte hur avundsjuk jag är. Jag sitter nu i skolan och har håltimma, inväntar ett hemskt samhällprov! Och du ligger och sover, in NY!!!!! åh naj. Jag dör lite. Men jag tänkte att jagockså skulle skriva på

Min blogg så du vet vad som händer hemma i götet? Så den kan du ju hoppa in på om du vill ta del av mitt liv typ..

Xo- sis

2011-03-16 | 09:22:57
URL: http://mylifeingothenburg.blogg.se/
Tintin:

Åh. Asså du förstår inte hur avundsjuk jag är. Jag sitter nu i skolan och har håltimma, inväntar ett hemskt samhällprov! Och du ligger och sover, in NY!!!!! åh naj. Jag dör lite. Men jag tänkte att jagockså skulle skriva på

Min blogg så du vet vad som händer hemma i götet? Så den kan du ju hoppa in på om du vill ta del av mitt liv typ..

Xo- sis

2011-03-16 | 09:23:56
URL: http://mylifeingothenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: